Zuid-Afrika - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Jan Verhoeff - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Jan Verhoeff - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

26 Januari 2016 | Nederland, Bemmel

Het komt nu toch wel erg dichtbij. Morgen is de laatste bijeenkomst en dan nog iets meer dan een week en dan is het zo ver. Dan ga ik samen met de rest van de groep helemaal naar Zuid-Afrika toe. Dat is een enorme reis en we blijven daar ook maar liefst twee weken. Twee weken lijken nu heel erg lang, maar ik verwacht dat het allemaal zeer snel zal gaan.

Ik heb ook al het eerste contact met mijn buddy gelegd. We hebben via whatsapp al over het een ander gepraat, zoals wat hij leuk vindt om te doen en hoe het weer daar nu is.

Nog even en dan is het zo ver, ik heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bemmel

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2016

Zuid-Afrika

15 Februari 2016

Zuid-Afrika

12 Februari 2016

Zuid-Afrika

26 Januari 2016

Zuid-Afrika
Jan

.

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 2256

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: